Edzés

Reaktív ugrás állványra – Videóval!

Reaktív ugrás állványra – Videóval!

A következőkben szeretnék bemutatni egyet a pliometrikus gyakorlatok csaknem végtelen sorából, mely Számodra is hasznos lehet!
Hasizom edzés - Miért nem látszanak a kockák?

Hasizom edzés - Miért nem látszanak a kockák?

"Végezz naponta x ezer felülést, és pár hét múlva már kockás hassal fogsz a strandon feszíteni." Számtalanszor olvastuk, hallottuk…
Mire jó az L-karnitin és hogyan kell használnunk?

Mire jó az L-karnitin és hogyan kell használnunk?

Az L-karnitin a legnépszerűbb táplálék kiegészítők közé tartozik. Elsősorban zsírégetőként vált ismertté
Gyakorlatok másképp

Gyakorlatok másképp

Minél régebb óta edz valaki, annál nehezebb új impulzusokat biztosítani a testének.Olvasd el Te is Bögi Viktor cikkét, melyben erre a problémára találhatsz megoldást.
Az edzés közbeni izomrángás okáról

Az edzés közbeni izomrángás okáról

Többen kérdeztétek már tőlem: minek a következtében jön létre az egyes gyakorlatok végrehajtásakor jellemző izomrángás?
Miért jó az elliptikus tréner?

Miért jó az elliptikus tréner?

Az elliptikus tréner kiválóan alkalmas a szervezetet igénybe vevő edzések előtti bemelegítéshez.
Milyen egy jó személyi edző?

Milyen egy jó személyi edző?

Manapság tonnaszámra kerülnek ki a piacra a személyi edzők, egyik divatszakma lett ez a hivatás, ezért sajnos nagyon felhígult a mezőny.
Szabályos fekvőtámasz végrehajtása

Szabályos fekvőtámasz végrehajtása

Egy gyakorlat , amit már biztosan mindenki próbált legalább egyszer az életében. Ez a fekvőtámasz.
Edzés előtti energiabomba

Edzés előtti energiabomba

Az edzés előtt egy órával elfogyasztott folyékony táplálék nagyban befolyásolja, hogy teljesítményünk hatékonyabb…
Komplex FitBall gyakorlat

Komplex FitBall gyakorlat

A következőkben a számtalan FitBall-al végezhető gyakorlat közül mutatok be egyet, amely jól használható erősítő és képességfejlesztő gyakorlatként egyaránt.